بازسازی و دکوراسیون خانه

طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی منزل فوق زمانی به گروه معماری آرامو دیزاین واگذار شد که به لحاظ معماری داخلی وضعیت نامناسبی داشت و کارفرمای پروژه تنها راه ممکن را تعویض واحد مسکونی و خرید ملک جدید می‌دانست در این میان گروه معماری آرامو دیزاین مجری و طراح حرفه‌ای دکوراسیون داخلی طی مشاوه اولیه و با تکیه بر توان علمی و زیبایی شناسی خود تغییر و بهبود فضا را امکان پذیر دانست و به دنبال آن با انجام تحلیل و بررسی نیاز کارفرما توانست فضایی مطلوب با هدف ارتقا کیفیت زندگی ارائه و اجرا کند که استقبال مالک را بهمراه داشت.

مشتریآقای سروری
تاریخ تکمیل دی 1401
متراژ89 متر
موقعیت مکانیتهران-سردارجنگل

زمانیکه این پروژه به ما واگذار شد متاسفانه به دلیل چهره‌ای نامناسبی که داشت اصلا مطلوب کارفرمای محترمان نبود و قرار بر این شد که از زیرسازی‌ها تا کف ، جداره و سقف را بازسازی و طراحی کنیم.
در گام اول بازسازی خانه با تعویض لوله‌های آب و فاضلاب، کابل کشی‌ها برای نورپردازی جدید و همچنین تخریب‌های اولیه شروع شد این مرحله یکی از مراحل بسیار مهم در بازسازی هر خانه‌ای محسوب می‌شود و همیشه از سوی گروه معماری آرامو دیزاین پیشنهاد می‌شود که از صحت زیرسازی‌ها مطمئن شوند چرا که اگر این اتفاق صورت نگیرد بعدها با اولین نشانه‌های خرابی متاسفانه تمام متریال‌های فینیشینگ خانه می بایست تخریب شود تا رفع ایراد صورت گیرد بنابراین این مرحله را به هیچ عنوان فراموش نکنید و دست کم نگیرید.

در گام بعدی کارهای فینشینگ کف و جداره‌ها انجام شد عرصه‌بندی‌ها و تفکیک فضایی پروژه به درستی انجام شد تا بازسازی خانه به مرحله‌ی زیبای دکوراسیون داخلی برسد.
در این مرحله طراحی‌های از قبل انجام شده می‌بایست اجرا شوند طراحی‌هایی که علاوه بر زیبایی به عملکرد هم بسیار اهمیت می‌دهند.
در این پروژه راهروی ورودی عریضی داشتیم که در وضع موجود هیچ کاربردی نداشت که تیم طراحی آرامو دیزاین با تعریف عملکرد این قسمت از پروژه تلاش کرد که زیبایی شروع خانه به گونه ای باشد که بتواند نیازهای کارفرما را هم پاسخگو باشد.
توضیح اینکه در قسمت ورودی به عمق 30 سانتی متر جا کفشی و آینه کنسول زیبایی دیزاین و اجرا شد که علاوه بر زیبایی کاربرد بسیار خوبی هم در بخش ورودی داشت.

در بازسازی و طراحی این خانه، خلق فضایی گرم هدف ما بود بنابراین در انتخاب رنگ از رنگ های گرم پاستلی استفاده کردیم که در کنار بافت زیبای چوب توانست خانه ای زیبا، دلنشین و گرم را میسر سازد.

برای فضا خواب این خانه از لمسه های زیبا برای هد بورد تخت استفاده کردیم که زیبایی فضا را دو چندان نمود. انتخاب تایل های عمودی لمسه برای دیزاین هد بورد تخت، فضایی با ارتفاع مطلوب خلق کرد که از اهداف طراحی ان فضا بود.

توجه به جزئیات همیشه از اهداف مهم آرامو دیزاین در طراحی هست در این پروژه برای کمد ها دستگیره جدایی خریداری نشد بلکه با طراحی دربهای کمدی، دستگیره هایی تعبیه شد که از به هیچ عنوان جدا به نظر نمی رسیدند و خطوط ایجاد کردند که در نهایت به زیبایی پروژه منجر شد.
طراحی و زنده کردن بالکن این خانه نیز فضایی را جهت گفتگو های دو نفره میسر کرد.

مجموعه این طراحی و بازسازی خانه نتیجه‌ای را به همراه داشت که ما در گروه معماری آرامو دیزاین همواره به دنبال آن هستیم.

طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی منزل فوق زمانی به گروه معماری آرامو دیزاین واگذار شد که به لحاظ معماری داخلی وضعیت نامناسبی داشت و کارفرمای پروژه تنها راه ممکن را تعویض واحد مسکونی و خرید ملک جدید می دانست در این میان گروه معماری آرامو دیزاین مجری و طراح حرفه‌ای دکوراسیون داخلی طی مشاوه اولیه و با تکیه بر توان علمی و زیبایی شناسی خود تغییر و بهبود فضا را امکان پذیر دانست و به دنبال آن با انجام تحلیل و بررسی نیاز کارفرما توانست فضایی مطلوب با هدف ارتقا کیفیت زندگی ارائه و اجرا کند که استقبال مالک را به‌همراه داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *