آموزش مجازی دکوراسیون داخلی

بسیاری از دانش آموخته های معماری با چالشی بزرگ مواجه هستند و دغدغه بساری از دانشجویان و فارغ التحصیلان این است که همه ی آنها اطلاعات، دانش و دیتاهایی دارند اما بسیار پراکنده که این عدم انسجام باعث شده نتوانند یک مسیر درست و صفر تا صدی برای طراحی داشته باشند در این دوره بخش طراحی در فرآیند طراحی که شامل ایده پردازی، طراحی و ارائه است را به صورت کامل و به صورت کاملا کاربردی خواهید آموخت.

آموزش طراحی و دکوراسیون داخلی با توضیح کامل دو پروژه مسکونی و اداری از فاز طراحی تا تحویل پروژه

طراحی و دکوراسیون داخلی درس گمشده ای ست که بسیاری از مردم دنیای مدرن به دنبال آن هستند تا به واسطه ی آن بتوانند زندگی واقعی را در فضای خانه به جای سکونت صرف تجربه کنند و از بودن در خانه ها و محیط کارشان لذت ببرند. بنابراین دوره دکواسیون داخلی می تواند راهنمایی باشد برای تمام طراحان و افرادی که دوست دارند با این مهارت و حرفه روح زندگی را در محیط های زندگی و کاری افراد جاری نمایند.

دوره حرفه ای طراحی و دکوراسیون داخلی و هر آنچه که باید بدانید

دوره حرفه ای طراحی و دکوراسیون داخلی، همه آنچه طراحان داخلی و دیزاینر ها برای یک طرح خوب باید بدانند را شامل می شود و از منابع گسترده ای از کتاب های مختلف در این زمینه استفاده شده به گونه ای که مطالب تئوری موجود در این کتاب ها به صورت کاملا کاربردی و اجرایی در فاز های طراحی و اجرای پروژه ها توضیح داده می شود.

کتاب های استفاده شده در این دوره:

 

{طراحی داخلی از فرانسیس د. ک. چینگ} {طراحی داخلی چیست از گریم بروکر و سالی استون}{محاط در محیط از دکتر آزاده شاهچراغی}{مفاهیم و مبانی در معماری معاصر غرب از وحید قبادیان}{الفبای روانشناسی محیط برای طراحی  از جهانشاه پاکزاد} {طراحی داخلی از کریس گریملی + می می لاو}{هنر رنگ ایتن}{معماری و راز جاودانگی از کریستوفرالکساندر} {سرشت نظم از کریستوفر الکساندر} {چشمان پوست از یوهان پالاسما} {دستان متفکر از یوهان پالاسما}{زیبایی شناسی در معماری از یورگ کورت گروتر}

در دوره آموزش دکوراسیون داخلی چه سرفصل هایی آموزش داده می شود؟

آموزش حرفه ای دکوراسیون داخلی شامل هر دو بخش نظری و عملی می شود که در این دوره مباحث نظری با ارائه کاربردی برای درک بهتر صورت می گیرد و مخاطبین دوره با تسلط کافی در مباحث تئوری و نظری می توانند پرزنت حرفه ای تری در مقابل کارفرما داشته باشند و با بیان علمی و حرفه ای از روند کار طراحی خیالی راحت و آسوده برای کارفرما ایجاد کنند و با تکیه به اعتماد کارفرما بتوانند طراحی موفق تری را انجام دهند. در این راستا مباحث زیر به صورت کاملا مفهومی و کاربردی تدریس می گردد.

  • زیبایی شناسی در طراحی و دکوراسیون داخلی
  • رنگ شناسی در دوره آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی
  • سبک شناسی در دوره آموزش مجازی دکوراسیون داخلی
  • نورپردازی در دوره آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی
  • تفاوت دوره حرفه ای طراحی و دکوراسیون داخلی با سایر دوره ها
  • پکیج آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی مناسب چه افرادی هست؟
  • آیا بعد از گذروندن این دوره می توانم کار بگیریم؟
اگر هنوز نمی دانید زیبایی شناسی در طراحی دکوراسیون داخلی چیست و چگونه محقق می شود حتما این دوره را ثبت نام کنید.

زیبایی شناسی در طراحی و دکوراسیون داخلی

به گفته­ ی ابراهام مازلو روانشناس انسانگرای آمریکایی، زیبایی برخی بیماریهای روانی را درمان می­کند چرا که برخی از افراد با دیدن زشتی، بیمار می­شوند و با بودن در محیطی زیبا درمان می­یابند از جمله زمینه هایی که زیبایی را در خود جای داده است معماری و هنر است.

زیبایی جزء نیازهای متعالی انسان بوده و به مثابه­ ی محرکی برای شکوفایی وی عمل کرده و با میزان سلامتی، طول عمر و به طور کلی کارآیی زیست­ شناختی افراد تاثیرگذار است و نیز مدل­های زیست شناختی تدوین شده در سالهای اخیر حکایت از اهمیت این مفهوم بر جریان تکاملی مغز انسان دارد.

دوره حرفه ای آموزش طراحی دکوراسیون داخلی به مبحث زیبایی شناسی در دکوراسیون داخلی می پردازد و از جزئی ترین مسائل مثل نقطه، خط، شکل، ریتم، تقارن، تعادل، تناسب و غیره شروع می کند و با مثال های کاربردی از هر بخش با تصاویر مرتبط به درک بهتر آنها کمک می کند به این صورت مخاطبین دوره از طریق مثال های طراحی، مبحث مربوطه را لمس و به صورت کامل درک می کنند.

نقطه در دکوراسیون داخلی چیست؟

برای مثال نقطه در دکوراسیون داخلی چیست و چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توان با استفاده از این مفهوم طراحی بهتری داشت که زیبایی شناسی طرح را میسر نماید.

این دوره از تعاریف صرفا تئوری مثل تعریف نقطه در ریاضی و غیره صرف نظر می کند و وقت و زمان شما را برای این مفاهیم که هیچ کمکی در آموزش دکوراسیون داخلی ندارند نمی گیرد و برعکس به مفاهیم معماری آنها و کاربردهای آنها در زیبایی شناسی می پردازد.

آموزش الفبای زیبایی شناسی و آگاهی از کیفیات بصری به شما کمک می کند طراحی های حرفه ای داشته باشید طرحی به دور از آشفتگی بصری که متاسفانه به دلیل عدم اگاهی از این علم صورت می گیرد.

نکته بسیار مهم اینکه بسیاری از شاهکارهای طراحی که در مسابقات معماری جایزه گرفته اند از همین مباحث به ظاهی ساده نقطه و خط استفاده کرده اند.

در دوره آموزش حرفه ای طراحی دکواسیون داخلی زیبایی شناسی به سه قسمت تقسیم می شود و هر قسمت آن به صورت کامل توضیح داده می شود.

در دوره آموزش دکوراسیون داخلی زیبایی شناسی را دسته بندی کرده ایم و به جرات می توان گفت این دسته بندی در هیچ کتابی یا دوره ای پیدا نمی شود و این روشی است که می تواند به صورت یک میانبر شما را به هدف و مقصدتان برساند.

___________________________ همین حالا شروع کنید _______________________

رنگ  شناسی در دوره آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی

یکی از مشکلات دانشجویان و به طور کلی علاقمندان طراحی نداشتن دانش و جسارت کافی برای به کارگیر رنگ در دکوراسیون داخلی است چون نه تنها دانشگاه ها بلکه بسیاری از موسسات آموزش طراحی و دکوراسیون داخلی هم نتوانسته اند آموزش درست و کاربردی را ارائه دهند به گونه ای که فارغ التحصیلان دوره های آموزش دکوراسیون داخلی به راحتی بتوانند رنگی را به کارفرما پیشنهاد دهند که هم به صلاحدید آنها باشد و هم اینکه ترکیب رنگی خوبی برای پروژه هایشان بهمراه داشته باشد.

در این راستا تدریس در پکیج مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی به گونه ای است که بعد از این دوره بتوانید به راحتی قدرت و جسارت انتخاب و چگونه استفاده کردن آن در پروژه را با استفاده از روش های ترکیب بندی داشته باشید.

در این دوره ی آموزشی بعد از انتخاب رنگ، چهار تکنیک رنگ بندی ارائه می شود که به راحتی بتوانید با استفاده از آنها رنگ های پروژه تان را انتخاب کنید

سبک شناسی در دوره آموزش مجازی طراحی دکوراسیون داخلی

بدون شک شناخت سبک های معماری و طراحی داخلی در روند کاریتان تاثیر گذار است و یک طراح داخلی بهتر است سبک های پرکاربرد و رایج بازار کار خود را بشناسد.

هر سبک ویژگی ها و هدف خاصی در طراحی دارد و می تواند حال و هوای خاصی را در پروژه شما تداعی شود. علاوه بر فضای مسکونی و اداری در فضاهایی به ویژه کافه ها و رستوران ها معمولا از اکثر این طرح ها استفاده می شود بنابراین تسلط کافی به سبک های مختلف می تواند بازار کار بزرگتری را فراهم نماید.

در پکیج آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی ۱۰ سبک رایج در طراحی داخلی به صورت کامل توضیح داده می شود ویژگی های هر سبک بیان می شود، مبلمان مناسب هر سبک، رنگ های مناسب، پرده و سایر اکسسورهای هر سبک توضیح داده می شود. و با عکس های مرتبط به هر سبک تسلط کافی به این مبحث میسر می گردد.

سبک هایی که در دوره آموزش مجازی دکوراسیون داخلی بررسی می شود

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی، سبک مدرن در طراحی داخلی، سبک مینیمال در طراحی داخلی ، سبک معاصر در طراحی و دکوراسیون داخلی ، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی،سبک مراکشی، هندی، روستیک،بوهمیان و ایرانی

___________________________ همین حالا شروع کنید _______________________

نورپردازی در دوره آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی

در دوره آموزش طراحی و دکوراسیون داخلی شما نورپردازی و انواع آن را خواهید شناخت تفاوت نورپردازی با روشنایی در دوره آموزش دکوراسیون داخلی بررسی خواهد شد.

نور و نورپردازی حس فضایی خاصی به محیط می دهد و طراحان مسلط می توانند با آگاهی از دانش نورپردازی و انواع آن حس و حالی که کارفرما به دنبال است را فراهم نماید.

بنابراین شما می توانید با علم و آگاهی و اشراف به مبحث نور از آن برای ایجاد حس خاصی در فضا استفاده کنید بعنوان مثال برای خلق فضایی رمانتیک یا فضایی رسمی چه نوری مناسب است و چگونه می توان به این هدف دست پیدا کرد.

تفاوت دوره حرفه ای طراحی و دکوراسیون داخلی  با سایر دوره ها

اکثر دوره های و پکیج های آموزش دکوراسیون داخلی صرفا به مباحث تئوری می پردازند و با ارائه ی کوهی از اطلاعات دانشجو را سردرگم می کنند و دانشجو بعد از هزینه ی دوره و زمان به هدف خود که طراح شدن و ورود به بازار کار است، نمی رسد و این دقیقا اتفاقی است که بسیار دیده می شود.

صرف داشتن اطلاعات نمی تواند به شما کمک کند که بتوانید از آنها در طرح ها و پروژه هایتان استفاده کنید بنابراین در آموزش درست هر مفهوم و هر اطلاعاتی باید به همراه کاربرد و ویژگی های آن مطلب به دانشجویان ارائه گردد تا به این شکل بتوانید به نحوه احسنت و به صورت کاربردی در پروژه هایتان استفاده کنید.

مزایای پکیج آموزش مجازی دکوراسیون داخلی

بسیاری از دانشجویان معماری و فارغ التحصیلان معماری بعد از فارغ التحصیل شدن متوجه می شوند که دروس پاس شده هیچ هماهنگی با مباحث بازار ندارند یا بسیار قدیمی هستند که دیگر جایگاهی ندارند و یا اینکه صفا ئتوری بوده و مصداق عملی و کاربردی نداشته اند.

با این پکیج  آموزش حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی شما با آموزش حرفه ای و با تعاریف درست  و به روز هر مبحث و بلافاصله ارائه مثال های طراحی و دکوراسیونی، به صورت کاملا کاربردی مباحث را دریافت می کنید و می توانید و در زندگی حرفه ای و کاری خود استفاده کنید همچنین در این دوره مباحث روز دنیا در زمینه طراحی ارائه می گردد به گونه ای که با تسلط به این مباحث به راحتی بتوانید پروژه های حرفه ای و تخصصی طراحی کنید.

با پکیج  آموزش حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی شما با آموزش حرفه ای و با تعاریف درست  و به روز هر مبحث و بلافاصله ارائه مثال های طراحی و دکوراسیونی، به صورت کاملا کاربردی مباحث را دریافت می کنید و می توانید و در زندگی حرفه ای و کاری خود استفاده کنید.

دوره پکیج آموزش حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی شما را به هدفتان که طراح شدن است نزدیک می کند و می توانید با طرح های حرفه ای که پشتوانه ای علمی و تخصصی دارند به راحتی به جامعه ی طراحان داخلی وارد شوید.

این دوره مناسب چه افرادی است.

  • این دوره برای دانشجویان و فارغ التحصیلان معماری مناسب است و با تاکید پیشنهاد می کنیم که حتما از مطالب این دوره که حاصل مطالعه کتابها و گذراندن دوره های موفق و به روز معماری و طراحی داخلی زیر نظر استاتید دانش آموخته ی ایرانی و خارج از ایران می باشد استفاده نمایید.
  • کسانی که در زمینه معماری و طراحی داخلی به صورت فریلنسری کار می کنند یا اینکه دفتر شخصی خود را دارند و تمایل به پیشرفت و استفاده از مطالب علمی روز دنیا دارند به شدت می تواند مناسب و راهگشا باشد.
  • تمام افراد علاقمند به طراحی و دکوراسیون داخلی که هدفشان کار یا کسب آگاهی در این زمینه است می توانند از این دوره استفاده کنند و از مطالب بسیار مفید، ارزشمند و حرفه ای آن استفاده کنند.

ویژگی های دوره آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی

  • آموزش گام به گام دکوراسیون داخلی
  • آموزش حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی کاملا کاربردی تمام مفاهیم طراحی
  • آموزش دکوراسیون داخلی به صورت پروژه محور و توضیح کامل دو پروژه واقعی
  • پشتیبانی ۶ ماهه ویژه مخاطبینی که می خواهند وارد بازار کار شوند.

پکیج آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی مناسب چه افرادی هست؟

دوره ی آموزش طراحی و دکوراسیون داخلی آماده شده تا بتواند به رسالت خود که آموزش طراحانی است که بتوانند زندگی مطلوب تر، بهینه تر و کارامدتری را برای انسانها فراهم کند و کیفیت زندگی آنها را بالا ببرد. بنابراین اگر جز هر کدام از دسته های زیر هستید و دغدغه ی شما خلق یک زندگی بهتر به واسطه ی طراحی برای مشتریان شما است می توانید از دوره ی آموزش مجازی دکوراسیون داخلی استفاده نمایید.

  1. اگر داشجوی معماری هستید و علاقمند به شغل طراحی و دکوراسیون داخلی هستید.
  2. اگر فاغ التحصیل معماری هستید اما دروس دانشگاهی نتوانسته اند به طراح شدن شما کمک کنند.
  3. اگر دوره های آموزش دکوراسیون زیادی را گذرانده اید و هیچ کدام نتوانسته به شما کمک کند این دوره می تواند شما را به هدفتان برساند.
  4. اگر طراح هستید و فکر می کنید می توانید به عنوان یک طراح قویتر در بازار کار طراحی و دکوراسیون فعالیت کنید.
  5. و تمام علاقمندان به دکوراسیون داخلی که می خواهند با علم و آگاهی از این مطالب خودشان محیط منزل یا کار خود را طراحی کنند.( البته این افراد تنها می توانند بخش آموزش دکوراسیون داخلی را اجرایی نمایند.)
  6. افرادی که به صورت تجربی سابقه فعالیت در دکوراسیون داخلی را دارند و الان می خواهند به مباحث علمی و به روز طراحی و دکوراسیون داخلی هم تسلط داشته باشند.

___________________________ همین حالا شروع کنید _______________________

ویژگی های دوره آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی

  • آموزش گام به گام دکوراسیون داخلی
  • آموزش حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی کاملا کاربردی تمام مفاهیم طراحی
  • آموزش دکوراسیون داخلی به صورت پروژه محور و توضیح کامل دو پروژه واقعی
  • پشتیبانی ۶ ماهه ویژه مخاطبینی که می خواهند وارد بازار کار شوند.

آیا بعد از گذروندن این دوره می توانم کار بگیریم؟

یکی از اهداف محکم پکیج آموزش مجازی طراحی و دکوراسون داخلی، ورود به بازار کار تمام مخاطبینی است که این دوره را خریداری می کنند.

این دوره با تعریف دو پروژه و توضیح آنها از صفر تا ۱۰۰، دانش و آگاهی شما را از کار در این زمینه بالا می برد و شما با تسلط به مباحث طراحی و اجرای پروژه می کنید برای ورود به بازار کار دکوراسیون داخلی اقدام نمایید.

پیشنهاد ما به شما خرید پکیج آموزش مجازی طراحی و دکوراسیون داخلی است تا بتوانید سریعتر به اهداف خود برسید بنابراین تعلل نکنید و پروژه هایی که در انتظار شما هستند و شما می توانید با انجام انها تجربه ی کاری و منابع مالی و درآمد خود را گسترش دهید را زودتر انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *