زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل-آرامودیزاین


زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی بهتر است از علم طراحی داخلی استفاده شود بنابراین بهتر است برای دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان از گروه ها و تیم های معماری که دانش طراحی را دارند و از آن برای دکوراسیون منزلتان استفاده می کنند کمک و مشاوره بگیرید.

یکی از مزیت های طراحی داخلی علمی بودن آن است به این شکل که هیچ اتفاقی در طراحی داخلی به صورت سلیقه ای نخواهد بود. به عنوان مثال در انتخاب های سلیقه ای هر رنگی را می توان برای دکوراسیون داخلی منزل به کار برد در حالیکه اگر خواهیم از علم طراحی داخلی برای دکوراسیون استفاده کنیم حتما باید ویژگی های فضا و کاربر فضا بررسی شود و با توجه به روانشناسی رنگ ها، رنگ مناسب فضا را انتخاب کنیم. همانطور که می دانیم هر رنگی در فضا می تواند حس یا حواس خاصی را تحریک کند بنابراین با شناخت و آگاهی از این مبانی و شناخت کاربر فضا باید بهترین رنگ را برای دکوراسیون و دیزاین داخلی فضا انتخاب کرد.

 

در این نوشتار به برخی از ویژگی های یک دکوراسیون داخلی زیبا می پردازیم.

یک دکوراسیون زیبا برای آنکه بتواند عنوان زیبا و لوکس بودن را به همراه داشته باشد باید  ویژگی ها زیر را دارا باشد:

• اصول و معیار های زیبایی شناسی در دکوراسیون
• به کارگیری متریال و مبلمان لوکس و به روز در دکوراسیون
• هارمونی در دکوراسیون داخلی

اصول و معیار های زیبایی شناسی در دکوراسیون

یکی از علومی که امروزه در طراحی داخلی استفاده می شود علم زیبایی شناسی حسی می باشد که زیبایی را به این شکل تعریف می نماید.

زمانی یک فضا زیبا خواهد بود که تمام حواس پنج گانه از بودن در آن فضا لذت ببرند و در واقع به جای اهمیت دادن صرف و بیش از انداه به زیبایی بصری می بایست فضای طراحی شود که درآن حواس دیگر مثل حس شنوایی از شنیدن اصوات و موسیقی خب لذت ببرد.

حس بویایی از وجود رایحه های خوب در آن مسرور شود.

حس لامسه برای لمس بافت های زیبا و لوکس و تجربه کردن آنها برانگیخته شود.

در این صورت است که می توانیم از بودن در یک فضایی با دکوراسیون لوکس و زیبا لذت ببریم در واقع زندگی در یک فضای مطلوب را تجربه نماییم.

یکی دیگر از انواع زیبایی شناسی، زیبایی شناسی فرمی است که بیشتر متوجه شکل ها، ریتم، تقارن، تناسب، پیچیدگی و ساختار بصری محیط بیرون است و در آن به ویژگیهای هندسی و ترکیبی عناصی تاکید می شود.

برای اطلاع بیشتر می توانید به مقاله زیبایی شناسی آرامو دیزاین مراجعه فرمایید.

به کارگیری متریال و مبلمان لوکس و به روز در دکوراسیون

در ادامه برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و لوکس بهتر از متریال به روز و مبلمان با کیفیت و حرفه ای استفاده کنید بدون شک انتخاب رنگ مناسب برای متریال داخلی و مبلمان می تواند تاثیر فوق العاده ای در فضا داشته باشد.

خرید از تولید کنندگان معتبر و حرفه ای در کنار یک طراحی مناسب و تیم اجرایی قوی می تواند بدون شک یک دکوراسیون لوکس و زیبا را میسر نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *