آموزش رایگان طراحی داخلی

اگر می خواهید یک طراح متخصص شوید حتما از این دوره استفاده کنید.

برای شناخت بیشتر این دوره ابتدا دوره ی آموزش رایگان طراحی داخلی که در قالب سمینار معماری و طراحی داخلی آماده شده است را به مدت حدود یک ساعت مشاهده کنید.

دوره آموزش رایگان طراحی داخلی که در قالب یک سمینار برای شما آماده شده است می تواند به شما کمک کند که مسیر طراحی و فرآیند طراحی داخلی را آموزش ببینید و با اشراف کامل به مسیر طراحی مطالب مربوط به دیزاین و طراحی را در پکیج  طراحی داخلی را به کار بگیرید.

دوره آموزش رایگان طراحی داخلی  شما را از سردرگمی ها و پراکندگی های بیش از حد مطالب و مفاهیم طراحی داخلی نجات می دهد و در انتها با پکیج حرفه ای طراحی داخلی و به کار گیری مطالب آن، می توانید وارد بازار کار شوید و در مقابل رقبای بازار به راحتی پروژه بگیرید.

معرفی دوره آموزش رایگان طراحی داخلی

همه ی ما می دانیم که امروزه، طراحی داخلی و زیبایی محیطی که در آن زندگی یا کار می کنیم چقدر می تواند بر روح و روان ما تاثیر گذار باشد.

 حالا می خواهم اضافه کنم که طراحی داخلی به عنوان یک رشته ی تاثیر گذار و جریان ساز بین رشته های آکادمیک شناخته شده است به این دلیل که می تواند بر سبک زندگی و لایف استایل افراد تاثیر گذار باشد در دوره آموزش رایگان طراحی داخلی در مورد مولف بودن رشته ی طراحی توضیح داده ام و با مثال هایی در این زمینه  در دوره آموزش رایگان طراحی داخلی زده ام درک بهتر مطلب سهل تر شده است.

در دوره آموزش رایگان طراحی داخلی به این مطلب اشاره شده است که این تاثیرات می تواند بر پایه ی علم و دانش و آگاهی موفق و مثبت باشد و بر بهبود رفتار و غنای زیبایی شناسی منجر گردد  به همان میزان هم اگر به صورت غیر حرفه ای و غیر اصولی انجام شود می تواند با ایجاد آشفتگی بصری و انواع آلودگی ها مثل آلودگی نوری و . . .  متاسفانه اثرات مخربی بر روند زندگی افراد و روح و روان و سلامت آنها وارد نماید.

دوره آموزش رایگان طراحی داخلی بزرگترین دغدغه ی دانشجویان، مدرسین و طراحان تازه کار را پاسخ می دهد و با توضیح کامل مسیر از شما یک فرد کاملا مسلط می سازد که به راحتی بتوانید ادامه ی مسیر حرفه ای طراحی را طی نماید.

دوره آموزش رایگان طراحی داخلی هدیه ما به شما دوستداران طراحی داخلی

به دلیل درخواست های مکرر و شناختی که از این دوره آموزش رایگان طراحی داخلی داشتم که چقدر می تواند به شما در مسیر حرفه ای شدنتان کمک کنداین دوره به عنوان هدیه ای ارزشمند به صورت کاملا رایگان به تمام دانشجویان، دوستانی که به تازگی وارد بازار کار طراح داخلی شده اند یا مدرسین عزیزی که درس طراحی داخلی را آموزش می دهند و علاقمندان به این رشته تعلق می گیرد.

شناخت و آگاهی از طراحی داخلی با یک آموزش حرفه ای و اصولی که در دوره آموزش رایگان طراحی داخلی کسب می کنید، می تواند به شما کمک کند که هم خود در محیطی مناسب به لحاظ عملکردی و زیبایی شناسی زندگی کنید و هم اینکه اگر قصد ورود به بازار کار پر رونق طراحی داخلی دارید پروژه ای ارائه دهید که با تاثیرات مثبتی که بر زندگی مخاطب پروژه وارد می کند هم رضایت درونی و اعتماد به نفس و عزت نفس خود را افزایش دهید و هم بتوانید به لحاظ مالی در جایگاه خوبی قرار بگیرید.

امیدوارم تا اینجا حتما آموزش رایگان طراحی داخلی را مشاهده کرده باشید حالا با اشراف کامل و تسلط به مسیر و فرآیند طراحی می توانید از پکیج حرفه ای طراحی داخلی استفاده کنید.

در پکیج آموزش طراحی داخلی

 

طراحی داخلی که شامل شش بخش می باشد شما به تمام فاکتورهای دیزاین و طراحی داخلی مسلط می شوید و با آموزش   مفاهیم بسیار بسیار مهم و پر ارزش این پکیج به اعتماد به نفسی خواهید رسید که به راحتی در مقابل هر کارفرمایی بتوانید از دانش خود در زمینه طراحی داخلی صحبت کنید و به عنوان یک متخص  طراحی داخلی پروژه های متعددی دریافت کنید و با ارائه ی طرح   های حرفه ای که رضایت کارفرما را منجر می گردد به پروژه های بیشتری دست پیدا کنید

در این دوره چی یاد می گیرم

بخش اول از پکیج طراحی و دکوراسیون داخلی- زیبایی شناسی

در بخش اول از آموزش های تخصصی و متفاوت  پکیج طراحی داخلی زیبایی شناسی و اصول و الفبای زیبایی شناسی را یاد می گیرید زیبایی شناسی مبحثی بسیار مهم است که اگر به درستی در طرح ها و پروژه ها استفاده نشود آلودگی و آشفتگی بصری را در فضا باعث می شود که اثر مخربی بر زندگی افراد و کاربر فضا خواهد داشت بنابراین با آموزش الفبای زیبایی شناسی و به کار گیری درست واژگان طراحی که امروزه علم زیبایی شناسی داریم می توانید پروژه های بسیار زیبا، مطلوب و کاربردی را خلق کنید که در فضاهای اداری و مسکونی منجر به تجربه ی بهتری از فضا خواهد شد.

در این دوره مفاهیم زیبایی شناسی را به این شکل یاد می گیرم که هرکدام از این مفاهیم و واژگان چه کاربردی دارند چه تاثیری بر طراحی من می گذارند و طرح های روز دنیا چگونه از این الفبا استفاده می کنند.

بخش دوم پکیج طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی- رنگ شناسی

باید بدانیم که رنگ یک ابزار بسیار قوی در طراحی و دکوراسیون داخلی است و اگر به صورت حرفه های و درست در دیزاین های ما استفاده شود می تواند تاثیرات بسیار مطلوبی بر فضا داشته باشد و همچنین بعضی از زشتی ها و نازیبایی های فضا را کاور کند

و همین ابزار قوی یعنی رنگ اگر به صورت غیر حرفه های در طراحی داخلی و دکوراسیون استفاده شود متاسفانه می تواند فضایی را ایجاد کند که زشتی ها و عدم تناسبات فضایی و همچنین آشفتگی های بصری را منجر شود بنابراین آموزش رنگ و تسلط بر ویژگی های رنگ و همچنین تاثیراتی که بر فضای داخلی دارد می تواند از شما یک طراح حرفه ای بسازد که با به کار گیری درست این ابزار قوی در طراحی داخلی پروژه های بسیار موفقی را خلق نماید.

بخش سوم پکیج طراحی داخلی- سبک شناسی

سبک و سبک شناسی در طراحی داخلی از آن جهت بسیار مهم است که شما بتوانید با شناخت و اشراف به سبک های اصلی بتوانید به سبک و استایل شخصی طراحی خود برسید در این دوره در مورد ۱۰ سبک رایج و پرکاربرد در بازار توضیح داده شده و آموزش هر سبکی به صورت کامل از دلیل شکل گیری آن سبک، رنگ ، مبلمان ، اکسسوریهای  و عناصر تاثیر گذار بر آن سبک را شامل می گردد که با اشراف کامل بتوانید از آنها در طراحی و دکوراسیون داخلی پروژه ها استفاده کنید و حس و حال هر سبک را با استفاده از عناصر مربوط به آن سبک را به فضای پروژه خود تزریق نمایید.

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی، سبک مدرن در طراحی داخلی، سبک مینیمال در طراحی داخلی ، سبک معاصر در طراحی و دکوراسیون داخلی ، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی،سبک مراکشی، هندی، روستیک،بوهمیان و ایرانی

بخش چهارم پکیج طراحی داخلی- نورپردازی

در قسمت چهام از پکیج آموزش طراحی داخلی آموزش مبحث بسیار مهم نور و نورپردازی را داریم.

یاید بدانیم که با نور و نورپردازی می توان  حس و حال فضا ها را تغییر داد بنابراین شناخت نور و مباحث مربوط به نورپردازی شما را قادر می سازد حس و حال متفاوتی را به فضا ها القا کنید به عنوان مثال برای ایجاد حس رمانتیک در فضاهای کافه از چه نوری باید استفاده کرد و به چه شکلی باید نورپردازی کنیم.

به طور کلی با آموزش های تخصص  پکیج طراحی داخلی  یاد می گیرد که تفاوت نورپردازی و روشناسی چیست و ایا اصلا تفاوتی بین این دو واژه است؟

همچنین تکنیک های مهم نورپردازی در فضاهای داخلی را خواهید آموخت شما در آموزش های حرفه ای پکیج طراحی داخلی لایه های مختلف نورپردازی را می آموزید و با استفاده از این مباحث می توانید حس فضایی پروژه ای را که دارید ارتقا ببخشید.

  و با انواع خیرگی ها در نورپردازی آشنا می شوید و با این شناخت از وجود این معضل در پروژه ها جلوگیری می کنید.

بخش پنجم پکیج آموزش طراحی داخلی- پروژه مسکونی

در این بخش به بررسی و تحلیل کامل یک پروژه مسکونی می پردازیم از صفر بازدید و طراحی و چگونگی رسیدن به طرح در گام اول شروع می شود ودر گام دوم با تحلیل و بررسی متریال به کار رفته در پروژه به شناخت متریال هایی که در پروژه ها استفاده می شوند خواهیم رسید و در نهایت مباحث اجرایی پروژه توضیح داده می شود.

در این بخش شما با یک نمونه کامل و واقعی آشنا می شوید ودر جریان چالش های طراحی و چگونگی رفع این چالش ها  در یک پروژه واقعی قرار خواهید گرفت.

بخش ششم پکیج آموزش طراحی داخلی- پروژه اداری

تحلیل و بررسی طراحی داخلی پروژه اداری از چگونگی شکل گیری کانسپت طرح شروع می شود و با شناخت متریال به روز که در این پروژه به کار رفته و مباحث اجرایی پروژه، روند کامل را آنالیز می کنیم.

در پکیج طراحی داخلی توضیح داده شده است که طراحی داخلی هر پروژه با توجه به وضع موجود آن پروژه، کاربر فضا که چه کسی هست، اینکه از چه فرهنگ و موقعیت اجتماعی برخوردار است و چه علاقمندهایی دارد و همچنین چه فعالیت هایی قرار است در آن پروژه صورت بگیرد می تواند کاملا متفاوت باشد بنابراین بهترین و اساسی ترین روش یادگیری در گام اول، آموزش اصول طراحی و معماری در فضا می باشد تا بتوانیم با تحلیل موارد فوق به بهترین نتیجه ممکن در هر فضا برسیم.

 پکیج طراحی داخلی بدون شک می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای آموزش طراحی و اصول طراحی داخلی باشد.برای خرید این پکیج کلیک کنید.

بعد از آموزش و اجرای این دوره چه تغییری در زندگی شخصی من حاصل می شود؟

 
  • بعد از این دوره شما به یک طراح حرفه ای تبدیل می شوید که با علم و آگاهی کامل و تسلط به مطالب حوزه کاری خودتان می توانید وارد بازا کار شوید و به راحتی در مذاکرات با کارفرما صحبت کنید و کار بگیرید.
  • با توجه به تسلط و دانشی که دارید اعتماد کامل کارفرما که در پکیج طراحی داخلی از آن صحبت شده را از آن خود می کنید به گونه ای که کارفرما در حین کار و حتی بعد از کار خود را وابسته به شما می بیند و برای نصب حتی یک تابلو از شما مشاوره می گیرد.
  • پکیج طراحی داخلی از شما یک طراح حرفه ای می سازد که با دانش کسب شده می توانید دفتر شخصی خود را داشته باشید و با خط فکری خودتان پروژه هایتان را مدیریت کنید.
  • با خرید پکیج طراحی داخلی شما یک سرمایه گذاری روی خودتان و دانشتان انجام می دهید که هیچ گاه نگرانی از دست دادنش را نخواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *