دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

زندگی طولانی در خانه مدرن و شهر مدرن کارفرما را برآن داشت تا با ساخت ویلایی در ارتباط تنگاتنگ  با طبیعت بتواند آرامش مفقود شده را بدست آورد و با طراحی داخلی آن فضایی جذاب و دلنشین جهت بهبود و ارتقا کیفیت زندگی به وجود آورد.

طراحی ویلای طالقان با تفکرات فوق به گروه معماری آرامو دیزاین مجری بازسازی و دکوراسیون داخلی واگذار شد که طراحی آن به شرح ذیل می‌باشد.

مشتریآقای محمدی
مکانویلا - طالقان
تاریخ تکمیلبهمن 1399
متراژ200 متر

استفاده از فضای سبز

در طراحی پروژه فوق تلاش بر استفاده حداکثری از فضای سبز بیرون بود به گونه‌ای که زیبایی های دست ساز یزدان پاک که دیدن هر لحظه آن چشمها را جلا می‌بخشد و شنیدن نغمه های گوش نواز و رایحه بی‌نظیر آن رغبتی وصف ناپذیر جهت لمس و درآغوش کشدنش می‌گردد، جایگزینی باشد برای تمام نامطلوبی‌های زندگی امروزی شهرهای ما که به جرات می‌توان گفت زندگی را به حد سکونت صرف تنزل داده است.
به قاب کشیدن طبیعت بیرون با پنجره‌های متعدد و کاشت درختان روبه روی آن جهت حفظ حریم خصوصی تلاشی بود برای تسخیر اصول زیبایی شناسی و درگیری حواس پنج گانه که طبق علم زیبایی شناس می بایست حواس را نیز درگیر ساخت .
بافت زیبای آجر و چوب با تعبیه مناسب آن در جداره‌ها جهت حفظ هآرامونی، فضای درونی را به کلبه‌ای مبدل ساخت که نغمه زیبایی می‌سراید و جسم را شفا می‌دهد.‌
تعبیه هوشمندانه شومینه به عنوان نقطه کانونی جهت دورهم نشینی‌های صمیمانه که با شعله‌های خود حس تناقض گرمای درون درتقابل با سرمای بیرون را بر می‌انگیزد و وجود هر دو را وصف ناپذیر می‌گرداند راهکار بسیار مناسبی بود جهت تکمیل زیبایی‌های طبیعی بیرون و دست ساز درون.

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

گروه معماری و دکوراسیون داخلی آرامو دیزاین با تخصص و توانمندی خود در طراحی دکوراسون داخلی توانست شوق زندگی را برای ویلا جهت زندگی بهتر به ارمغان آورد.

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *