تصاویر بازسازی منزل بعد از طراحی و اجرای پروژه یکی از راه‌های تشخیص میزان تغییرات پروژه محسوب می‌شود اما نباید فراموش کنیم در بازسازی یکی از اقدامات مهم تعمیر و نوسازی لوله‌های آب گرم و سرد پروژه، سیم کش های برقی، تعویض درها و پنجره و غیره می‌باشد. حال آنکه یک پروژه زمانی موفق است و لذت از زیبایی‌های بعد از بازسازی را به همراه خواهد داشت که پروژه از زیرسازی قوی‌ای برخوردار شود.
در این نوشتار به بررسی و مشاهده تصاویر بازسازی منزل برخی از پروژه‌ها می‌پردازیم.

تصاویر بازسازی منزل-پاسداران

در بازسازی پروژه فوق تلاش شد با تغییر جانمایی کابینت و تعریف آنها میز غذاخوری مجزا را حذف و با طراحی کابینت‌ها میز غذاخوری را اجرا نماییم که همجنس و هم رنگ کابینت‌های موجود بوده و از آشفتگی بصری قبل از بازسازی بکاهد.

تصاویر بازسازی منزل- پروژه اقدسیه

در پروژه اقدسیه به دلیل عدم نقشه خوب و مناسب ابتدا به طراحی پلان و نقشه‌های جانمایی آن پرداختیم. پروژه فوق با وجود سه اتاق خواب هیچکدام از خواب‌ها مستر نبودند و این برای کارفرما خوشایند نبود تیم طراحی گروه معماری آرامو دیزاین توانست با استفاده از الترناتیوهای مختلف یک اتاق مستر و یک سرویس حمام مجزا برای سرویس‌دهی به دو اتاق خواب دیگر طراحی نماید.

طراحی اتاق خواب کودک خانواده بنا بر درخواست دختر خانواده به سبک نئوکلاسیک ( پرنسسی ) طراحی شد حال آنکه تیم طراحی آرامو دیزاین برای کاربرد بهتر اتاق خواب از پنجره گاه ( شاه نشین) کنار پنجره استفاده کرد.

بازسازی منزل- پروژه فردوس

پروژه فردوس از فضای کوچکی برای زندگی برخوردار بود بنابراین هدف اول طراحی در این پروژه خلق فضای دلباز و بزرگ به لحاظ بصری بود.

تصاویر بازسازی منزل/ پرو

تصاویر بازسازی منزل/ پروژه لاهیجان
چالش این پروژه نیز کوچک بودن فضا و استفاده از سبک کلاسیک در چیدمان منزل بود. با تغییر سبک طراحی و مبلمان و همچنین انتخاب رنگ‌های روشن در فضا به فضایی دلباز رسیدیم. (پروژه لاهیجان)
چالش این پروژه نیز کوچک بودن فضا و استفاده از سبک کلاسیک در چیدمان منزل بود. با تغییر سبک طراحی و مبلمان و همچنین انتخاب رنگ‌های روشن در فضا به فضایی دلباز رسیدیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *