موقعیت: تهران / ولیعصر

متراژ: 72 مترمربع

دکوراسیون رستوران مدرن فوق به متراژ 72 متر مربع جهت طراحی سالن اصلی و فضای لابی به گروه معماری آرامو دیزاین واگذار گردید. از آنجاییکه کارفرمای طرح به دنبال کار جذاب و متفاوت برای رستوران خود بود ما در گروه معماری آرامو دیزاین برآن شدیم تا با توجه به خواست کارفرما و سبک انتخاب شده از سوی ایشان، از خطوط  نام و لوگوی این رستوران ایده گرفته و همان را در جداره ها به صورت توررفته گیهای همرنگ لوگوی رستوران استفاده نماییم.

با توجه به ایجاد فرم ها ی تورفته ی مربع و مستطیلی شکل پروژه  که تقریبا تمام جداره ها را در بر میگرفت از مبلمان متناسب با همان هندسه البته نزدیک به آن هندسه استفاده شد تا هارمونی جذابی به لحاظ فرمی تمام پروژه را دربرگیرد.

طراحی لابی می بایست به گونه ای باشد که هم بتواند دعوت کننده گی خوبی ایجاد نماید و هم جذاب و تقسیم کننده مناسب کل فضا. در نتیجه برای طراحی لابی از فضای زیبایی جهت نگهداری فضای سبز استفاده شد تا بتواند علاوه بر جذابیت فضایی هارمونی فرمی مناسبی با کل فضا داشته باشد.

استفاده از تک رنگ نارنجی در کنار رنگ خنثی بتن در دکوراسیون رستوران مدرن فوق می توانست معرف خوبی برای رنگ لوگو رستوران باشد.

رنگ تیره و گرم کف به همراه رنگ نارنجی انتخابی بود برای تعادل با رنگ سرد بتن و شیشه.

برای تفکیک مناسب فضای لابی از سالن، فلاور باکس های بامبو جانمایی شدند تا با این راهکار بتوانیم جذابیت فضایی رستوران مدرن را دو چندان نماییم.

در نهایت دکوراسیون رستوارن مدرن با استفاده از متریال و خطوط هندسی مدرن که خطوط صاف و راست گوشه ای هستند دیزاین شد و با نورپردازی ساده محیطی لوکس و لاکچری را خلق نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *