بازسازی و دکوراسیون پروژه آسمان

یکی از چالش‌های بزرگ این پروژه که در ویدئو هم توضیح داده شده است عدم دسترسی به نور طبیعی در خانه بود و این چالش در شرایطی بود که خانه در موقعیتی مناسب یعنی نبش کوچه قرار داشت و از دو جهت نورگیر بود.

مشتریآقای برزگر
تاریخ تکمیلمهر 1401
متراژ155 متر
موقعیت مکانیسعادت آباد

اما به دلیلی نقشه‌ی و پلان بسیار نامناسبی که داشت اتاق خواب‌ها در بخش نور گیر قرار داشتند که با دیوار‌هایی که تعریف کننده‌ی آنها بود به مانند سدی شده بود که مانع ورود نور طبیعی به فضای داخلی خانه می‌شد.

در بازطراحی پلان و نقشه‌ی پروژه اتاق خواب‌ها به گونه‌ای جانمایی شد که اتاق خواب اصلی از نور طبیعی و اتاق خواب مهمان از نور پاسیو تغذیه نماید و نور سمت جنوب و شرق را به فضای پذیرایی و نشیمن که بیشترین تایم زندگی در این فضاها جریان دارد اختصصاص یافت

از چالش های دیگر فضا وجود ستون مزاحم در پذیرایی بود.
بعد از بازطراحی پلان و بازسازی و حل مشکل نور گیری خانه، خانه ای دلباز خلق شد که الان می‌بایست با راهکارهای طراحی داخلی مشکلات داخلی فضا مثل حل ستون بدجا در فضای پذیرایی را پاسخ می‌دادیم. در طراحی داخلی از ستون بدجا یک شومینه بسیار زیبا طراحی کردیم که علاوه بر زیبایی فضا، فضایی گرم و صمیمی به لحاظ بصری ایجاد نماید.

در طراحی پلان آشپزخانه به گونه ای جانمایی شد که بتواند سرویس مناسبی به فضای غذاخوری فراهم نماید و در مجاورت نشیمن خصوصی خانه قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *