طراحی آشپزخانه منزل مسکونی

 

دکوراسیون داخلی پروژه مسکونی اقدسیه به سبک نئوکلاسیک طراحی و اجرا شد کارفرمای محترم این پروژه یک خانواده سه نفره بودند که به همراه پدربزرگ زندگی می‌کردند. از آنجائیکه یک طراحی خوب می‌بایست به فعالیت‌های تک تک خانواده جوابگو باشد طی نشست‌هایی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که در پلان موجود باید تغییراتی ایجاد شود.

مشتریآقای دکتر زارع
مکانتهران-اقدسیه
تاریخ تکمیلبهمن 1398
متراژ200 متر

تغییرات پلان

در گام اول پلان دو بعدی طی آلترناتیوهای مختلف ترسیم شد و نتیجه بر این شد که یکی از خواب‌های پروژه به اتاق خواب اصلی (MASTER BED ROOM)  تبدیل شود و دو اتاق دیگر به اتاق کودک و اتاق پدربزرگ اختصاص داده شود.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر به سبک نئو کلاسیک طراحی و اجرا شد.

دکوراسیون ورودی

یکی از نقاط ضعف پروژه عدم وجود جاکفشی بود که در طراحی‌ها، جاکفشی را جانمایی کردیم و با ابعاد حداقلی در یک ضلع ورودی اجرا شد.

در این طراحی تلاش شد کمدی تا سقف به نگهداری کفش‌ها اختصاص داده شود و با یک آینه دکوراتیو جذابیت و زیبایی فضای ورودی دو چندان شد. با توجه به سبک انتخاب شده کمدهای ممبران برای این فضا اجرا شد.

واک این کلوزت

با تغییر پلان و تخریب برخی از دیوارهای جداکننده توانستیم کمد لباس مهمان ( واک این کلوزت ) طراحی و اجرا کنیم و تعریف کامل‌تری از خانه داشته باشیم.

سرویس بهداشتی مهمان

با ویرایش‌هایی که در پلان دو بعدی پروژه داشتیم توانستیم دو سرویس بهداشتی یکی برای اتاق مستر و دیگری برای استفاده مشترک پدربزرگ و فرزند خانواده طراحی و اجرا کنیم
و سرویس ورودی برای مهمان اختصاص داده شد.

فضای ورودی با دو ستون به صورت کامل از فضای نشیمن و پذیرایی تفکیک شد.

دکوراسیون نشیمن خصوصی

با توجه به خواست و سبک زندگی کارفرما در پلان دو بعدی فضای نشیمن خصوصی از فضای پذیرایی جدا شد و به صورت مجزا دیزاین شد.
برای دکوراسیون فضای نشیمن از سنگ اسلب اونیکس استفاده شد تا به این شکل بتوانیم تکه‌ای از طبیعت زیبا را به داخل خانه بیاوریم و با نورپردازی زیبای تی وی وال شاهد دلربایی هر چه بیشتر سنگ مرمر اونیکس باشیم.

دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری مهمان

دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری مهمان به صورت فضایی مجزا طراحی و اجرا شد  در فضای پذیرایی مهمان قاب زیبای نقاشی شکوفه  اصالت فضا را دو چندان نمود و با رنگ زیبایی که داشت فضای لوکس و لاکچری را به ارمغان آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *