دکوراسیون داخلی ویلا در شمال

داشتن ویلا در شمال به دلیل وجود آب و هوای تمیز و وجود مناظر بسیار زیبا از آرزوهایی است که هر کسی به دنبال آن است.
حال بهتر است این آروز توسط گروه حرفه ای طراحی و اجرا شود تا بتواند در کنار زیبایی های اقلیمی شمال، فضایی زیبا، لوکس و منطبق بر اصول معماری و زیبایی شناسی را فراهم نماید.

مشتریآقای مهندس اکبری
مکانمازندران- نمک‌آبرود
تاریخ تکمیلتیر 1400
متراژ503 متر

دکوراسیون داخلی ویلای شمال – نمک آبرود بعد از اجرای اسکلت برای طراحی و دکوراسیون داخلی به گروه معماری آرامو دیزاین واگذار شد.
نیاز کارفرمای پروژه داشتن دکوراسیون داخلی لوکس در ویلا بود که بتواند هم آرامش و آسایش را فراهم کند هم به لحاظ زیبایی شناسی، تجربه ی متفاوتی از زندگی را ایجاد نماید.

در این راستا دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس شمال به گونه‌ای طراحی شد که بتواند زیبایی و آسایش را در کنار هم فراهم نماید. برای اصول زیبایی شناسی و رعایت آن در دکوراسیون داخلی ویلا در شمال داشتن علم و آگاهی بر انواع زیبایی شناسی بسیار مهم است که در این ویلا از زیبایی شناسی بصری  و زیبایی شناسی حسی استفاده شد که به اختصار توضیح خواهیم داد.

زیبایی شناسی بصری در دکوراسیون داخلی ویلا در شمال

زیبایی شناسی بصری در دکوراسیون داخلی ویلا باعث می‌شود که با رعایت کیفیات بصری در طراحی قسمت‌های مختلف بتوانیم هارمونی و انسجام بصری را داشته باشیم و به یک حظ بصری دست پیدا کنیم. همچنین باعث می‌شود از آشفتگی‌های بصری جلوگیری کنیم و طراحی بر مینای تفکری منسجم از ابتدای پروژه پیش رود و به نتایج مفیدی برسد.

شناخت ریتم و به کارگیری ضرب آهنگ‌های جذاب یکی از کیفیات بصری محسوب می‌شود که اگر در دکوراسیون داخلی ویلا استفاده شود بدون شک خلق فضایی جذاب و زیبا را میسر خواهد کرد که تجربه‌ی بسیار متفاوتی را برای مخاطبین فضا فراهم می‌کند بنابراین شناخت این اصول و به کار گیری درست آنها می تواند به خلق فضایی ساده و در عین حال شیک و لوکس منجر شود.

زیبایی شناسی حسی

زیبایی شناسی حسی در دکوراسیون داخلی ویلا که امروزه یک علم محسوب می شود می‌تواند با درگیری حواس پنج گانه، فضایی را خلق نماید که بتوانید با تمام وجود از بودن در ویلای‌تان در شمال لذت ببرید. زیبایی شناسی حسی در دکوراسیون داخلی ویلای شمال می‌تواند باعث شود که:

  • باعث می‌شود از قدم زدن در این ویلا که دکوراسیون آن به صورت حرفه‌ای طراحی شده است لذت ببریم و حس لامسه‌مان با وجود بافت‌ها و تکسچر‌های زیبا مشعوف شود.
  • چشمانتان از بودن در این فضا لذت ببرند با ایجاد فرم‌های جذاب، با طراحی قاب‌های طبیعی ( پنجره‌های بزرگ با مناظر زیبا)
  • این زیبایی شناسی اگر در دکوراسیون ویلا رعایت شود موسیقی طبیعت و صدای گوشنواز آن همواره به گوش‌هایمان برسند
  • همچنین رایحه‌های خوب فضای بیرون به داخل کشیده شود و با اثر شگفت انگیز خود لذت شما را دو چندان نماید.
  • و چه بهتر از اینکه در این ویلای لوکس و جذاب چای یا قهوه صرف نمایید.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس شمال با تعریف فضاهایی مثل فضای غذاخوری مهمان، آشپزخانه و صبحانه خوری در طبقه بالا، فضای پذیرایی و مهمان، فضای خواب‌ها و سرویس‌های بهداشتی طراحی شد. در فضای پذیرایی برای ایجاد آسایش، تلاش کردیم با رعایت اصول طراحی و معماری، فضای ناهارخوری را در مجاورت آشپزخانه قرار دهیم تا دسترسی راحت‌تری فراهم شود.

تی وی وال و ادغام آن با فضای پذیرایی در فضایی دورتر از آشپزخانه دیزاین شد که ارتباط بصری زیادی با آشپزخانه نداشته باشد.

ایجاد خطوط عمودی که ریتم سبز رنگی را در پس زمینه ی پله‌ها ایجاد کرد یکی از راه‌هایی بود که بتوانیم ارتفاع بصری را در دکوراسیون داخلی ویلا شمال افزایش دهیم.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه در ویلا

به دلیل داشتن دهانه ی بزرگ به همراه صبحانه خوری ال شکلی دیزاین شد که هم به لحاظ عملکردی مناسب باشد و هم فضای گرم و دلنشینی را ایجاد کند.

طراحی صبحانه خوری کوچک در بخش خصوصی ویلا که به اتاق خواب‌های ویلا سرویس می‌دهد. این صبحانه خوری به صورت ال و اپن در فضای نشیمن طبقه‌ی دوم طراحی شد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب ویلا شما با داشتن پنجره‌های بزرگ و مرتفع توانست طبیعت و جذابیت‌های آن را به داخل فضا وارد کند.

وجود حمام و سرویس‌های بزرگ در ویلا یکی از نیازهای هر کارفرمایی هست که خوشبختانه فضای خوب و مساحت این ویلا توانست امکان داشتن یک حمام مناسب با دکوراسیون لوکس را فراهم کند.

طراحی محوطه و لند اسکیپ مناسب در ویلاهای شمای از نیازی اساسی هر ویلایی محسوب می شود که در این ویلا با تقسیم بندی فضاها و اختصاص هر بخش به فعالیت خاصی که با لایف استایل و سبک زندگی کارفرما هم خوانی داشته باشد طراحی و دیزاین شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *