طراحی داخلی ویلا

دکوراسیون خانه های ویلایی به دلیل فضاهای متعدد و متنوعی که به لحاظ معماری می توانند داشته باشند حائز اهمیت است.

با گروه معماری آرامو دیزاین از تجربه ی متفاوتی از فضای ویلای تان داشته باشید

دکوراسیون داخلی پروژه فوق با هدف خلق فضایی لوکس که معیار های زیبایی شناسی و اصول معماری را بهمراه داشته باشد دیزاین شد.

ارتفاع سقف بلند این پروژه امکان خوبی را فراهم آورد که بتوانیم با  شکست و اختلاف ارتفاع در سقف که باعث ایجاد تجربه حسی هیجان در فضا می شود را طراحی  کنیم.

طراحی آشپزخانه ای با نور خوب در امتداد فضای پذیرایی توانست یک دکوراسیون مدرن و لوکس را تعریف نماید.

در دکوراسیون داخلی مدرن ارتباط بصری آشپزخانه با فضای پذیرایی برقرار است و برای رفع مشکل بوی غذا هنگام پخت بهتر است از فضای مطبخ در دکوراسیون خانه ویلایی تان بهره بگیرید.

با گروه معماری آرامو دیزاین از تجربه ی متفاوتی از فضای ویلای تان داشته باشید

مطبخ در دکوراسیون داخلی ویلا

یکی از اتفاقات دنیای مدرن استفاده از آشپزخانه اپن می باشد که شاید خیلی با فرهنگ ما ایرانیها به ویژه برای خانواده هایی که از رفت و آمد زیاد برخوردار هستند تناسب نداشته باشد به همین دلیل امروزه معماران و طراحان در کنار آشپزخانه اپن فضایی بسته را برای مطبخ که برای فعالیت هایی مثل پخت و پز و شستشو مناسب است طراحی و اجرا می کنند.

فضای ناهار خوری در دکواسیون مدرن خانه های ویلایی بهتر است نزدیک آشپزخانه باشد که در این پروژه نیز همین اتفاق طراحی شد و فضای ناهار خوری با قابی زیبا از طبیعت دیزاین شد.

نکته ای که در این فضا مهم است استفاده از سینک تمیز روی اپن می باشد که این امکان را فراهم می کند که در هنگام شستشوهای کم و کوتاه، اعضای خانواده بتوانند ارتباط بصری و گفتگوی بدون مانع را تجربه کنند.

فضای تی وی روم و پذیرایی در این پروژه ادغام شد و باتوجه به اینکه طراحی دکوراسیون با سقف بلند برای  این ویلا امکان پذیر بود توانستیم با طراحی تی وی وال مرتفع جذابیت فضا را دوچندان و فضایی لوکس دیزاین کنیم.

زیبایی شناسی در طراحی داخلی ویلا علاوه بر زیبایی فرمی به راحتی می تواند زیبایی شناسی حس را نیز در بر داشته باشد.

در زیبایی شناسی حسی از تجارب لذتبخشی برخوردار خواهید شد که تمام حواس پنج گانه درگیر خواهند شد و کیفیت فضایی بالاتری را تجربه می کنید

در این خصوص می توانید به مقاله زیبایی شناسی در دکوراسیون داخلی مراجعه بفرمایید.

با انتخاب طراح حرفه ای و آشنا به علم طراحی می توانید به راحتی ویلایی با کیفیت بالای فضایی را تجربه کنید و از بودن در فضایی لوکس لذت ببرید.

چند نمونه از ویلاهای روز دنیا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *