پروژه طراحی، اجرا و دکوراسیون داخلی اداری

پروژه اداری ایساتیس با هدف خلق فضایی بهینه، جذاب، لوکس و  بهمراه داشتن استاندارهای کیفی در مکانی کاملا صنعتی به ما در گروه معماری  آرامو دیزاین واگذار شد فضایی جهت انجام فعالیت های کاری که بتواند آسایش و کیفیت مطلوب فضایی را بهمراه داشته باشد.
در آغاز ما با فضای سوله روبه رو شدیم که می بایست در بخش بالکن سوله، فضاهای اداری تعبیه شود در نتیجه این پروژه از صفر یعنی تیغه چینی برای دیوار، کفسازی، اجرای سقف  تا نازک کاری های دکوراتیو را شامل می شد.

مشتریشهرک صنعتی سهند
تاریخ تکمیلاسفند 1400
متراژ173 متر
موقعیت مکانیتهران

در گام اول مانند همه پروژه‌هایی که در گروه معماری آرامو دیزاین انجام می‌شود تلاش کردیم با آلترناتیوهای متفاوت در نقشه‌های دو بعدی به بهینه‌ترین حالت جانمایی اتاق‌ها و فضاهای کاری دست پیدا کنیم در این راستا بعد از ترسیم هر پلان توسط کارشناسان گروه معماری آرامو دیزاین نقاط ضعف و قوت آنها نیز ثبت می‌شد و برای تصمیم‌گیری بهتر خدمت کارفرما ارائه می‌شد.

بعد از نهایی شدن پلان دو بعدی که با صبر و حوصله و علاقه کارشناسان همراه بود و توانست پاسخگوی مناسب تمام نیازهای کارفرما باشد وارد فاز بعدی یعنی نقشه‌های سه بعدی شدیم همزمان با این مرحله تیغه چینی دیوار مشرف به انبار سوله اجرا شد تا بتوانیم در زمان مقرر پروژه را فاینال و تحویل نماییم.
لابی و پذیرش به گونه‌ای طراحی شد که بتواند فضایی تحت عنوان ( waiting area) فضای انتظار را در خود داشته باشد و همچنین با طراحی جداره‌ها هویت شرکت را نمایان سازد.

دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس
دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس

پروژه اداری فوق دو  فضا برای مدیریت نیاز داشت که فضاهای مدیریت با مبلمان نیم ست و میز کنفرانس 8 نفره دیزاین و چیدمان شد میزها بصورت مینمیال و ساده انتخاب شدند که بتوانند حداقل فضا را اشغال نمایند. انتخاب المان‌های عمودی جهت بلندتر جلوه دادن ارتفاع سقف فاکتور مناسبی برای این پروژه محسوب می‌شد که با رنگ روشن توانستیم ارتفاع بصری فضا را افزایش دهیم.

دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس
دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس

فضاهای فروش بصوت اتاق‌های ترنسپرنت با جداره‌های شیشه‌ای طراحی و اجرا شد که بتواند کوچک بودن فضا را به حداقل میزان بصر کاهش دهد و فضایی دلباز و پر نور را بهمراه داشته باشد.

دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس
دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس

فضای انبار در طبقه همکف پروژه جانمایی شد تا بتواند اشراف کاملی بر ورود و خروج محصولات داشته باشد این فضا برای یک مدیر و یک کارشناس با کمدهایی جهت آرشیو مدارک دیزاین شد.

دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس
دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس

فضای اداری فوق دو سرویس بهداشتی برای طبقه اول و طبقه همکف را در خود جای داد که به صورت زیر دیزاین و اجرا شدند. فضای اداری فوق دو سرویس بهداشتی برای طبقه اول و طبقه همکف را در خود جای داد که به صورت زیر دیزاین و اجرا شدند.

دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس
طراحی دکوراسیون اداری شرکت ایساتیس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *