بازسازی و دکوراسیون اداری

 

پروژه اداری لازیو یک واحد نوساز بود که نقشه اولیه آن برای واحد مسکونی طراحی و اجرا شده بود بنابراین اولین خواسته‌ی کارفرما تغییر پلان و تعرف واحد برای یک پروژه‌ی اداری بود.
در این پروژه با طراحی 4 آلترناتیو متفاوت توانستیم به پلان بهینه‌ای دست یابیم که مورد استقبال کارفرما قرار گرفت.

مشتریشرکت لازیو
مکانتهران-بهشتی
تاریخ تکمیلخرداد 1401
متراژ136 متر

در طراحی سه بعدی تلاش کردیم جداره‌ها به گونه‌ای طراحی کنیم که مانع از ورود نور نشده و فضای تاریک و کم نوری را به وجود نیاورد.استفاده و انتخاب متریال شیشه دلیلی بود برای تحقق هدف فوق که با شفاف بودن خود بتواند حداکثر نور طبیعی را از خود عبور دهد.

برای اجرای پلان اداری ناچار شدیم برخی از دیوارهای موجود را تخریب و دیوارهای جدید را مطابق با طرح و پلان دو بعدی پیش ببریم.
یکی از این فضاها که نیاز به تخریب دیوار موجود داشت دیوار آشپزخانه موجود بود که در پلان جدید تبدیل به آبدارخانه شده بود و الزامی بر بزرگ بودن آن نبود.

و بخشی از فضای آشپزخانه به اتاق فروش الحاق شد و این فضا مناسب برای 6 کارمند و یک مدیر فروش شد.
بخش‌های زیادی از دیوارفضای حسابداری و بازرگانی به دلیل نیاز به آرشیو زیاد و برای اینکه کمدهای آرشیو باعث کمبود فضا نشود به نصب کمدهای بایگای اختصاص داده شد.

طراحی و اجرای اتاق مدیریت

حمام موجود در پروژه به دلیل عدم کاربرد در فضای اداری تبدیل به سرویس اتاق مدیریت شد و با این اقدام اتاق مدیریت کامل شد. قاب بندی‌های طلایی در اتاق مدیریت به مجلل شدن و با شکوه شدن اتاق کمک کرد.

لابی و فضای انتظار

تلاش شد کانتر منشی روبه روی درب ورودی قرار گیرد تا بتواند سرویس بهتری برای مراجعین باشد. استفاده از گل و فضای سبز در قسمت انتظار به زیباتر شدن پروژه انجامید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *