بهترین دکوراسیون منزل

برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی بهتر است الزمات طراحی داخلی را نیز در نظر بگیریم تا بتوانیم به تجربه ای بهتر از زندگی دست پیدا کنیم.

طبق تحقیات انجام شده دکوراسیون داخلی می تواند بر روح و روان افراد تاثیر گذار باشد و چه بهتر که با شناخت درست کارفرما و نیاز های مشتری به دکوراسیونی در منزل دست یابیم که با حل و رفع چالش ها، تبدیل نقاط ضعف فضا به نقاط قوت و رعایت اصول زیبایی شناسی فضایی با کیفیت خلق نمایم و به عبارت “بهترین دکوراسیون منزل” برسیم.

چنانچه در رابطه با دکوراسیون منزل خود نیاز به مشاوره داشتید می توانید از طریق شماره 09921014341 با گروه معماری آرامو دیزاین ارتباط بگیرید.

از اهداف اصلی طراحی داخلی می توان به:

بهبود عملکرد، غنابخشی به اصول زیبایی شناسی و اصلاح روانشناختی فضاهای داخلی

” فرانسیس د.ک.چینگ”

اشاره کرد.

بنابراین طراحی و دکوراسیونی زمانی می تواند بهترین و کاراترین دکوراسیون باشد که بتواند فاکتورهای بالا را در نظر داشته و کیفیت فضایی منزل را به لحاظ عملکردی، زیبایی شناسی و روانشاختی افزایش دهد.

حال که با توجه به مطالب فوق، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل پروژه پیامبر را بررسی می کنیم.

بررسی پروژه اجرایی

پروژه پیامبر به لحاظ متراژ و مساحت پروژه بزرگی نبود به همین دلیل می بایست با رعایت اصول طراحی، دکوراسیون و المان های زیبایی شناسی بتوانیم از این پروژه، فضایی مطلوب برای زندگی فراهم نماییم.

همانگونه که در پلان فوق می بینید فضای ناهار خوری پروژه طراحی شد تا بتواند جایگزین مبلمان آماده موجود در بازار باشد که به دلیل جاگیر بودن آنها اگر به پروژه وارد می شد غیر قابل استفاده می شد چون فضای لازم برای استفاده از آن در فضا نبود.

یکی دیگر از اتفاقات این پروژه ادغام مبلمان ناهار خوری با مبلمان نشیمن بود که بتوانند با توجه به نوع فعالیت صورت گرفته مبلمان را چرخانده و در فضای مربوطه استفاده نمایند.

انتخاب رنگ در طراحی پروژه

در انتخاب رنگ و طراحی دکوراسیون داخلی از یک رنگ بعنوان لکه در بستری از رنگ های خنثی استفاده شد از مزیت های استفاده رنگ خنثی جلوگیری از کوچک شدن فضا و انتخاب رنگ های روشن به دلیل بزرگتر جلوه دادن فضا بود.

یکی از نقدهایی که به استفاده از رنگ خنثی در دکوراسیون داخلی می شود بی روح و کسالت آور شدن فضا است که این مشکل را با استفاده از لکه های رنگی کوسن، پرده و دیوارپوش رفع کردیم.

ایجاد هارمونی در فضا به زیبا و لوکس شدن آن بسیار کمک می کند.

در این پروژه از هارمونی در رنگ برای طراحی و دکوراسیون داخلی فضا استفاده کردیم و همانطور که در تصویر می بینید تکرار رنگ در بخش های مختلف مثل پرده، کوسن و دیوارپوش توانست هارمونی خوبی به فضا ببخشد.

برای حل این مساله دکوراسیون اتاق خواب را به گونه ای طراحی کردیم که هم بتواند عمکرد کمد را جوابگو باشد و هم با انتخاب مناسب رنگ ها و تکرار در آن هارمونی زیبایی در فضا ایجاد کنیم و از بودن در یک اتاق خواب لوکس لذت ببرم.

از دیگر خواسته های کارفرما وجود میز کار در اتاق خواب بود که برای پاسخگویی به این خواسته ی کارفرما از میز کنسول به عنوان میز کار نیز استفاده شد.

عدم وجود جاکفش در آپارتمانهای امروزی حتی برای آنهایی که کوچک نیستند یکی از نقص های بزرگ محسوب می شود و متاسفانه نبود آن می تواند به جلوه نامناسب مشاعات بیناجامد در این پروژه نیز این مشکل وجود داشت و ما با حداقل فضای ممکن و دکوراتیو توانستیم این مشکل را پاسخگو باشیم.

تکرار رنگ انتخاب شده در این بخش از فضای دکوراسیون منزل توانست به ساماندهی مناسب و یکپارچه شدن منل کمک نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *