بازسازی و دکوراسیون داخلی پروژه الوند

در دکوراسیون پروژه الوند ابتدا فضاسازی پروژه برای تفکیک فضا ها و جانمایی درست فضای نشیمن ( تی وی روم)، غذاخوری و یک فضا برای مطالعه انجام شد. در هنگام بازدید از پروژه متوجه شدیم که پروژه الوند فیلتر ورودی درستی ندارد بنابراین فیلتر ورودی در دکوراسیون منزل پروژه الوند طراحی و اجرا شد.

مشتریآقای ترک
تاریخ تکمیل خردا 1403
متراژ84 متر
موقعیت مکانیتهران- مرزداران
بازسازی و دکوراسیون پروژه الوند- آرامودیزاین

یکی از چالش‌های اصلی کارفرما:

کارفرما: یه پیک که می آد کل خونه رو می بینه.

آرامو دیزاین : فیلتر ورودی طراحی می کنیم که این مشکل برطرف بشه.

بازسازی و دکوراسیون پروژه الوند- آرامودیزاین

علاوه بر دید کل منزل وجود فیلتر ورودی در دکوراسون منزل پروژه الوند امکاناتی مثل جا کفشی، نشیمن و آینه را برای قسمت ورودی فراهم کرد. و دکوراسیون منزل به گونه‌ای تعریف شد که فرد بعد از یک بخش ورودی و مکث در آن وارد فضای اصلی منزل می‌شود.

بازسازی و دکوراسیون پروژه الوند- آرامودیزاین

دکوراسیون منزل –آشپزخانه پروژه الوند

دکوراسیون منزل پروژه الوند برای یک نفرد طراحی و اجرا می شد بنابراین آشپزخانه‌ی بزرگی نمی‌خواست و همچنین مساحت پروژه هم امکان داشتن آشپزخانه بزرگ را ممکن نمی‌ساخت بنابراین در این پروژه یک طراحی مدرن برای آشپزخانه داشتیم که اجرا شد و با تجهیزات توکار آشپزخانه، فضایی زیبا و کاملا کاربردی در دکوراسیون منزل رقم زد.

بازسازی و دکوراسیون پروژه الوند- آرامودیزاین

دکوراسیون منزل – ناهارخوری پروژه الوند

در دکوراسیون منزل پروژه، فضای غذاخوری در مجاورت آشپزخانه برای دسترسی بهتر قرار گرفت و با قاب بندی‌های زیبای دیوار هویت خودش را پیدا کرد.
مثل تمام پروژه‌ها برای نورپردازی غذاخوری پروژه از لوستر خطی متناسب با پروژه استفاده کردیم و برای اینکه این فضا کاملا کاربردی باشد و صندلی چسبیده به دیوار نداشته باشیم از غذاخوری 6 نفره با 5 صندلی استفاده کردیم.

بازسازی و دکوراسیون پروژه الوند- آرامودیزاین

دکوراسیون منزل-نشیمن ( تی وی روم) پروژه الوند

برای تی وی وال پروژه و فضای نشیمن از طرح ساده با اجرای سرامیک اسلب، باکس تی وی و چراغ‌های دیوارکوب استفاده کردیم که با یک تابلو بسیار زیبا دکوراسیون نشیمن کامل شد.
از مبلمان ال و راحت برای چیدمان فضای نشمین استفاده شد که به راحتی و دلنشینی این فضا اضافه کند.
رنگ‌های اصلی فضا، رنگ روشن بود که به بزرگ تر شدن فضا کمک کند و در کنار رنگ روشن از رنگ سبز و رنگ چوب برای گرم‌تر و جذاب ترشدن فضا استفاده کردیم.

بازسازی و دکوراسیون پروژه الوند- آرامودیزاین

دکوراسیون منزل- کتابخانه پروژه الوند

در قسمت انتهای سالن فضایی داشتیم که به لحاظ ابعاد خیلی بزرگ نبود و یک دیوار بزرگ داشت که از همین پتانسیل استفاده کردیم برای طراحی و اجرای کتابخانه بسیار زیبای پروژه که با تک صندلی چیدمان شده در این فضا بتواند محیطی برای مطالعه را فراهم نماید.

بازسازی و دکوراسیون پروژه الوند- آرامودیزاین

از ابتدا تا انتهای پروژه متعهدانه و صادقانه در کنارتان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *