بازسازی و دکوراسیون داخلی پروژه پامچال

طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی این منزل مسکونی زمانی به گروه معماری آرامو دیزاین واگذار شد که به لحاظ معماری داخلی وضعیت مطلبوبی نداشت و کارفرمای پروژه قصد تعویض واحد مسکونی و خرید ملک جدید را داشت.  گروه معماری آرامو دیزاین طی مشاوه اولیه و ارائه طراحی سه بعدی فضا، کارفرما را مجاب به تغییر فضا کردند.

مشتریآقای فرزانه
تاریخ تکمیل دی 1402
متراژ92 متر
موقعیت مکانیتهران- برج پامچال

 مزایای بازسازی منزل در پروژه برج پامچال شامل مواردی بود که در نهایت باعث تغییر و اصلاح نقشه منزل، بهبود دکوراسیون و امکانات خانه که در کنار زیبایی آسایش بیشتری را به همراه داشت، بود.
بریم و یک مروری از ابتدا تا زمان تحویل پروژه برج پامچال و مزایای بازسازی این پروژه داشته باشیم.

مزایای بازسازی منزل در پروژه برج پامچال شامل مواردی بود که در نهایت باعث تغییر و اصلاح نقشه منزل، بهبود دکوراسیون و امکانات خانه که در کنار زیبایی آسایش بیشتری را به همراه داشت، بود. بریم و یک مروری از ابتدا تا زمان تحویل پروژه برج پامچال و مزایای بازسازی این پروژه داشته باشیم.

بازسازی پروژه پامچال

تصویر بالا وضع موجود پروژه را نشان می‌دهد که فضای پذیرایی تعریف شده‌ای نداشت و صرفا محدوده‌ای که مسیر رفت و آمد به آشپزخانه و اتاق خواب‌ها بود و همچنین به دلیل پرتی‌های موجود در این پروژه بخشی از فضا با کمد دیواری تعریف شده بود که متاسفانه امکان چیدمان مبلمان را به کمترین و ضعیف ترین حالت ممکن می‌رساند.
بنابراین از اولین مزایای بازسازی در این پروژه اصلاح نقشه و طراحی فضایی بود که تفکیک مناسبی از فضاها داشته باشد و این موضوع از مهم ترین مزایای بازسازی این خانه محسوب می‌شد.
از دیگر مزایای بازسازی منزل در این پروژه می‌توان به بهینه کردن فضای خانه اشاره کرد که نیاز به خرید و جستجو برای خانه‌ی جدید که سختی‌های زیادی برای کارفرما داشت، را برطرف کرد.
قبل از اینکه نکات دیگر طراحی داخلی این منزل را بررسی کنیم اتافاقات خوبی که در این پروژه زیبا افتاد را ببینیم.

تصویر بالا وضع موجود پروژه را نشان می دهد که فضای پذیرایی تعریف شده ای نداشت و صرفا محدوده ای که مسیر رفت و آمد به آشپزخانه و اتاق خواب ها بود و همچنین به دلیل پرتی های موجود در این پروژه بخشی از فضا با کمد دیواری تعریف شده بود که متاسفانه امکان چیدمان مبلمان را به کمترین و ضعیف ترین حالت ممکن می رساند.

بنابراین از اولین مزایای بازسازی در این پروژه اصلاح نقشه و طراحی فضایی بود که تفکیک مناسبی از فضاها داشته باشد و این موضوع از مهم ترین مزایای بازسازی این خانه محسوب می شد.

از دیگر مزایای بازسازی منزل در این پروژه می توان به بهینه کردن فضای خانه اشاره کرد که نیاز به خرید و جستجو برای خانه ی جدید که سختی های زیادی برای کارفرما داشت را مرتفع ساخت.

قبل از ذکر دیگر مزایای بازسازی منزل در این پروژه به اتفاقات خوبی که با طراحی و اجرای آرامو دیزاین صورت گرفت را ببینیم

در تغییر و اصلاح نقشه‌ی این پروژه جای آشپزخانه به قسمت ورودی منزل منتقل شد و با این تغییر فضای تفکیک شده و بیار مناسبی برای پذیرایی تعریف شد. فضایی با تی وی وال مجزا و تعریف شده که به راحتی امکان چیدمان مبلمان را فراهم می‌کرد.

در دکوراسیون سقف از آینه کاری استفاده شد که هم از تخریب سقف جلوگیری شود که خود هزینه ی زیادی را به همراه داشت و اینکه از سادگی زیاد آن کاسته و جذابیت و زیبایی بصری مناسبی به سقف داده باشیم.

سومین مورد از مزایای بازسازی منزل در این پروژه تعریف فضاها و متراژآنها براساس نیاز کارفرما بود. آشپزخانه ی خطی که به دلباز شدن محیط داخلی خانه و منزل کمک می کرد.

طراحی و اجرای لاندری روم را می توان چهارمین مزیت در این پروژه ذکر کرد که آسایش بشتری را به این منزل هدیه کرد. طراحی و ایجاد کمد های لباس در فضاهای پرت از دیگر مزایای بازسازی منزل در این پروژه بود. و در نهایت مهمترین و زیباترین مزیت در این پروژه، رضایت و خوشحالی کارفرمای پروژه بود که توسط طراحی و اجرای تیم آرامو دیزاین میسر گشت.

نظر کارفرما پروژه در رابطه با طراحی و اجرا

از ابتدا تا انتهای پروژه متعهدانه و صادقانه در کنارتان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *