بازسازی خانه قدیمی پروژه چمران

بازسازی خانه قدیمی پروژه چمران که سن بالایی هم داشت در مدت 4 ماه انجام شد این پروژه از یک فضای قدیمی و یک انباری متصل به آن تشکیل شده بود که طی جلساتی که با کارفرمای پروژه داشتیم تصمیم گرفتند یک واحد یک خواب و یک هوم آفیس مجزا داشته باشند. خانه قدیمی و انباری متصل به آن درب مجزایی داشت و این امکان را ممکن می ساخت که نقشه ها بر مبنای درخواست کارفرما به صورت یک واحد تک خواب و یک سوئیت برای هوم آفیس طراحی شوند.

مشتریآقای محمودزاده
تاریخ تکمیلدی 1402
متراژ105 متر
موقعیت مکانیتهران - چمران

خوب حالا بریم و مراحل بازسازی خانه قدیمی پروژه چمران رو ببینیم.
در ابتدای بازسازی خانه قدیمی تخریب دیوارها انجام شد بعد از تخریب با فضایی مواجه بودیم که دیوارهای کاهگلی آن نشان از سن بالای ساختمان می داد. مانند تمام پروژه های بازسازی خانه قدیمی که در دفتر آرامو دیزاین انجام می شود تاسیسات مکانیکی و برقی به صورت کامل تعویض و با توجه به نقشه ی جدید اجرای آنها انجام شد.

بازسازی پروژه چمران

در مرحله‌‌ی کفسازی می‌دانستیم که بازسازی خانه‌ی قدیمی چمران پروژه‌ی کوچکی است بنابراین برای کف این پروژه از متریال روشن و براق سرامیک استفاده کردیم که با بازتابی که از نور دارد فضای خانه را به فضایی دلباز تبدیل کند در دکوراسیون سقف از آینه کاری استفاده شد که هم از تخریب سقف جلوگیری شود که خود هزینه‌ی زیادی را به همراه داشت و اینکه از سادگی زیاد آن کاسته و جذابیت و زیبایی بصری مناسبی به سقف داده باشیم.

یکی دیگر از درخواست‌های کارفرمای محترم پروژه اکونومی و اقتصادی بودن پروژه بود که در این راستا تلاش شد تعریف فضایی پروژه کاملا حرفه‌ای صورت گیرد که خود بتواند فضایی زیبا و دلباز را خلق نماید و با اندک اتفاقات دکوراسیونی بتواند به فضایی زیبا برای زندگی تبدیل شود.

بازسازی پروژه چمران

در بازسازی خانه قدیمی پروژه چمران فضای پرتی داشتیم که متراژ معنا داری را به خود اختصاص داده بود در نقشه‌هایی که توسط تیم آرامو دیزاین طراحی شد از فضای پرت کاملا استفاده شد و آشپزخانه پروژه را تعریف کرد. و در نهایت مهمترین مرحله‌ی بازسازی خانه قدیمی پروژه چمران یعنی کسب رضایت کارفرما بود که این رضایت‌ها همواره انرژی و برکت کسب و کار ما را به همراه دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *