طراحی دکوراسیون حرفه ای و لوکس مغازه و دکوراسیون ویترین می تواند بیانگر کیفیت محصول و به نوعی احترام به مشتری باشد که در نهایت منجر به بازاریابی و معرفی شایسته مغازه و برند شما خواهد شد.

دکوراسیون داخلی مغازه و طراحی ویترین پروژه تجاری ترمه پلاس، چهارمین کار مشترک  گروه معماری آرامو دیزاین با کارفرمای محترم پروژه جناب آقای عاشوری می باشد که برای بوتیک پوشاک زنانه طراحی و اجرا گردید.

در توضیحات اجرای این پروژه تلاش کردیم اطلاعات مفیدی برای طراحی و چیدمان درست و مناسب

طراحی ویترین

از آنجایی که طراحی ویترین با سه نوع ویترین باز، ویترین بسته و ویترین خاص انجام می شود و هر کدام از این ویترینها دستورالعمل خاص خود را برای طراحی می طلبد در طراحی دکوراسیون ویترین ترمه پلاس بعد از صحبت و بررسی معیارهای کارفرما، طراحی ویترین بسته پیشنهاد گردید که با نظر خواهی ایشان، در نهایت متناسب با نیاز مرکز خرید ویترین نیمه بسته تایید و طراحی شد.

طراحی ویترین بسته می بایست به گونه ای باشد که در آن مشتری نمونه ای از آنچه ارائه می گردد را دیده و برای خردید به داخل مغازه برود و در واقع طرفداران ویترین های بسته معتقد هستند که مشتری می باید مورد احترام قرار گرفته و به داخل دعوت شود و توسط فروشنده  و با احترام اقدام به خرید نماید.

امروزه طراحی ویترین بسته بسیار رایج است و طرفداران زیادی دارد و هر چه برند قویتر و گرانتر باشد گرایش بیشتری نسبت به آن دارند.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه  همواره تلاش شد تا حداکثر استفاده از فضای محدود آن بعمل آید بنابراین از جداره ها برای چیدمان لباس ها استفاده شد و فضای مابین بعنوان فضای رفت و آمد و بازدید در نظر گرفته شد.

طراحی به سبک مدرن و به رنگ روشن جهت بزرگ نمایی فضا به لحاظ بصری انجام شد.

چه بخشهایی در طراحی دکوارسیون مغازه مهم تر است

از آنجاییکه در طراحی دکوراسیون فروشگاه فوق و در کل بسیاری از فروشگاهها، جداره ها با لباس و محصولات قابل فروش کاور می شوند بنابراین در صورت طراحی خاص بهتر است از کف و سقف نیز کمک گرفته شود. هرچند با خلاقیت می توان نوع و فضای چیدمان محصولات را با فرمهای جذاب و زیبا طراحی و اجرا نمود.

نورپردازی مغازه

در نورپردازی این فروشگاه تلاش شد نور یکدست و نزدیک به نور طبیعی برای تشخیص هر چه بهتر رنگ لباس ها استفاده شود و از آنجاییکه یکی از فاکتورهای مهم انتخاب لباس رنگ آن است نورپردازی مناسب می تواند در دیده شدن رنگ واقعی لباس تاثیر گذار باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *