دکوراسیون مغازه

طراحی دکوراسیون داخلی گالری کیف و کفش ترمه به متراژ 20 متر مربع با کاربری تجاری جهت فروشگاه کیف و کفش توسط گروه معماری آرامو دیزاین طراحی و اجرا شد که روند طراحی آن به شرح ذیل می باشد:

ویترین

بعد از صحبت و مذاکره با کارفرمای محترم و تجزیه و تحلیل نیاز و خواست ایشان و با توجه به مساحت مغازه، سبک مدرن جهت طراحی دکوراسیون داخلی گالری کیف و کفش پیشنهاد شد که با استقبال کارفرما همراه بود در این راستا برای طراحی ویترین که بخش مهم و اساسی هر مغازه می باشد و در جذب مشتری و ارائه درست محصول می تواند نقش بسزایی ایفا نماید از خطوط عمودی صفحات ام دی اف استفاده شد که این صفحات از سقف ویترین شروع شده و بعنوان جداره پشت ویترین امتداد یافت که فضای نیمه محصور و مجزای ویترین تعریف شود. همچنین از طریق امتداد ویترین به بخش داخلی مغازه حس دعوت کنندگی را تاکید نمودیم.

برای ایجاد زیبایی بصری و نمایش حرفه ای کیف و کفش از خطوط صاف و مستقیم که از شاخصه های سبک مدرن می باشد جهت ایجاد طبقه و باکس استفاده شد تا علاوه بر ایجاد نظم بتوان دسترسی بصری آسان به تک تک محصولات را ممکن ساخت و با نور پردازی تاکیدی برند فروشگاه زیبایی بصری آن دو چندان شد.

رنگ سفید دیگر مشخصه سبک مدرن می باشد که به درستی در طراحی دکوراسیون داخلی گالری کیف و کفش گنجانده شد و بستری بسیار مناسب جهت نمایش محصولات گالری فوق گردید.

استفاده از آیینه دکوراتیو در ویترین علاوه بر آرامو دیزاین زیبای کالا، فضای آن را بزرگتر جلو داد و وجود گلدان در این بخش جذابیت ویژه ای به آن بخشید.

استفاده از باکس عمودی عملکردی در بخش میانی ویترین انتخاب هوشمندانه ای جهت نمایش برند فروشگاه در یک سو و کمدی با درب آیینه ای در قسمت داخلی مغازه شد و علاوه بر عملکرد مناسب آن به زیبایی بصری آن کمک نمود.

قسمت داخلی مغازه

بخش داخلی مغازه با توجه به کاربری آن به سه بخش بازدید مشتریان ، انتخاب  کیف و کفش و بخش کانتر فروش تقسیم شد که هر بخش با توجه به نیاز موجود المانهای متناسب به خود را خواهد داشت.

جهت طراحی بخش مربوط به بازدید مشتریان باکس های مربعی روی جداره های مغازه جانمایی شد که با نورپردازی موضعی به تعدادی از آنها تاکید شد و از یکنواختی آن جلوگیری بعمل آمد.

جهت سهولت انتخاب مشتریان، نشیمن عملکردی که بعنوان انباری کوچک نیز استفاده می شود  طراحی شد و با تعبیه آیینه ای در مقابل آن فضای مناسب و مطلوبی جهت پاسخگویی به این نیاز ایجاد شد و با طراحی بخش مثلثی دو طرف آیینه شکست مطلوب امتداد باکس ها به آیینه میسر شد.

و در انتها بخش فروش که بخش مجزایی از دو بخش قبل می باشد و  مزاحمتی برای بازدید و انتخاب ایجاد نکند طراحی شد که پاسخگوی مناسب برای این نیاز شد.

از رنگ قهوه ای برای کنتراست فضای داخلی در کنار رنگ سفید استفاده شد که انتخاب مناسبی برای جلوگیری از یکنواختی و بی روح بودن سبک مدرن صورت گرفت.

جهت طراحی موفق و درست کاربری های متفاوت هر پروژه می بایست از دانش مربوط به آن کاربری آگاهی داشت و گروه معماری آرامو دیزاین با آگاهی از دانش فروش و بازاریابی به خوبی توانست فضایی مطلوب برای پروژه فوق فراهم نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *