دکوراسیون اتاق خواب

در طراحی پروژه اتاق خواب سعی گروه معماری آرامو دیزاین ایجاد حس آرامش، ظرافت و فضایی دخترانه و در عین حال کاملا عملکردی برای استفاده بهینه از کل فضابود. استفاده از سبک مدرن در طراحی فضایی دخترانه و متریال mdf در اجر راه حل مناسبی برای آن بود. در طراحی اتاق خواب نگار گام اول تعیین فعالیت‌هایی بود که نگار در اتاق شخصی خود انجام می‌داد که شامل مطالعه،تعاملات دوستانه دو یا سه نفره، خواب و غیره بود.

مشتریخانم علیزاده
تاریخ تکمیل مرداد 1400
متراژ15 متر
موقعیت مکانیتهران

برای ایجاد فضایی مناسب برای هر فعالیت و عملکرد در اتاقی نه چندان بزرگ برآن شدیم از جداره‌ها کمک بگیریم.  با اجرای خطوط ام دی اف روی آن، هم بتوانیم فضای دخترانه مناسب هر فعالیت را خلق نماییم و هم با ایجاد خطوط ممتد روی دیوار به جذابیت بصری آن بیفزاییم. در واقع خلق فضا زیبای بصری را نیز بهمراه داشته باشد.

طراحی اتاق خواب نوجوان

-تاثیر رنگ ها

جهت جلوگیری از بی روح شدن فضا از رنگ های شاد استفاده شد. لکه های رنگ زرد با توجه به ویژگی آن که در کتاب روانشناسی رنگ نیز به آن اشاره شد برای تفکر مثبت و تحلیل، و بویژه دوران کنکور و دانشجویی مناسب است. در فنگ شویی به استفاده از شمع در دکوراسیون داخلی تاکید شده است و معتقد است که شمع در حال سوختن 4 عنصر را آزاد می‌کند. موم شمع انرژی عنصر خاک و شعله آن آتش و دود نوعی باد و در نهایت موم در حال ذوب شدن انرژی آب را بهمراه دارد.
با علم بر این موارد گروه معماری آرامو دیزاین در طراحی کتابخانه همواره تلاش نمود تا فضایی کوچک برای نگهداری شمع اختصاص دهیم. فواید وجود لکه و فضای سبز در دکوراسیون انکار ناپذیر است و با جانمایی گل های سبز علاوه بر زیبایی بصری فضایی مطبوع ایجاد شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *