اجرا و نظارت گروه معماری آرامو دیزاین

بدون شک هر طرح خوب با یک اجرای قوی و اصولی می‌تواند موفقیت خود را نشان دهد و بعد از اجرا و استفاده در منزل کیفیت زندگی را بالا ببرد اما باید مواظب باشیم که درگیری اجرا و اجرایی بودن طرح که در اولویت خیلی از رقبا می‌باشد از خلاقیت طرح کم نکرده و به اصطلاح طراحی را با برچسب غیر اجرایی بودن طرح تا حداقل‌ها و کمترین‌ها پایین نیاوریم. کاری که متاسفانه بسیار دیده‌ایم و خلاقیت را نادیده می‌گیرند.
تیم متخصص و خلاق آرامو دیزاین همواره تلاش می‌کند تا خود را درگیر این دام نکرده و با طراحی خلاقانه روش و دانش ساخت آن را کسب و طراحی خود را اجرا نماید.
اجرای دکوراسیون داخلی در گروه معماری آرامو دیزاین همواره براساس ضوابط فنی و استانداردهای اجرایی صورت می‌گیرد یکی از راه‌های اجرا موفق شناخت مصالح و متریال روز ساختمانی مورد استفاده در کف و دیوار و سقف می‌باشد که برخی از این متریال نوین به دلیل برخورداری از تکنولوژی مناسب جهت اجرای پایدار  حداقل رسانی مصرف انرژی را میسر می‌نمایند.
گروه معماری آرامو دیزاین مجری بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان با وجود کادر علمی و مجرب و با بکارگیری روش‌های علمی و روز اجرا توسط کارشناسان خود توانسته است تاکنون پروژه‌های موفقی اجرا نماید.

بعد از اتمام نقشه‌های فاز ۱ معماری تیم تخصصی آرامو دیزاین نقشه‌های فاز ۲ ( اجرایی ) را با تمام جزئیات و دیتیل‌های ساخت آماده و با اشراف کامل کار اجرا ار انجام می‌دهد که در تمام این مدت از  مشاوره کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه اجرایی استفاده می‌کند و با اعزام کارشناس اجرایی نظارت کامل پروژه از ابتدا تا پایان کار را بعهده می‌گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *